Zomerfeest "Radboud moves"

De eerste vrijdag van het schooljaar starten we traditiegetrouw met het ZOMERFEEST! Dit jaar in het teken van “Radboud moves”.

Op het schoolplein heeft de OR dit jaar een SUPER attractie geregeld. Er is een podium waar Jordy zich weer laat zien en horen. Er zijn hapjes en drankjes. Er zijn verschillende spelletjes. Kortom alle ingrediënten voor een sportief en gezellig feest.

Radboud talenten laat je zien!

Heb jij alleen of met vrienden een “chille” act of kun je goed dansen of zingen? Dit is je kans om het te laten zien op een echt podium. Opgeven kan via OR@radboudkindcentrum.nl.

Cup cake wedstrijd

De cup cake wedstrijd heeft dit jaar het thema “Radboud moves”. Bak jij de mooiste, leukste en/of lekkerste cup cakes?  Aan het begin van het zomerfeest kun je jouw cup cakes inleveren. Een kritische jury zal ze beoordelen. De winnaar mag de RadboudMovesCupcakeCup  in ontvangst nemen. Na de uitreiking worden de cup cakes verkocht tijdens het zomerfeest. Je hoeft je voor deelname aan deze wedstrijd niet op te geven.

Betalen

Spelletjes kun je betalen met de bonnen die tijdens het ZOMERFEEST te koop zijn. Hapjes en drankjes kunnen net als vorig jaar afgerekend worden met Pin. Wel zo handig!

Opbrengst ZOMERFEEST

Het ZOMERFEEST wordt georganiseerd door de Ouderraad. Samen organiseren we een leuk feest voor de kinderen en hun ouders. Het is goed te weten dat het geld dat verdiend wordt met het ZOMERFEEST gebruikt wordt voor activiteiten of middelen die niet uit de ouderbijdrage gefinancierd kunnen worden. Dit jaar zijn er extra boeken voor de bibliotheek gekocht, mooie sporttenues en was er geld beschikbaar om leuke excursies te organiseren.

Hulp gevraagd!

Het ZOMERFEEST kan niet bestaan zonder hulp van ouders. Er zijn ouders die het feest financieel sponsoren. Er zijn ouders die een handje helpen bij de spellen op het schoolplein. Ouders die na afloop met een bezem aan de slag gaan of juist heel graag een het schoolplein versieren. Wil jij een bijdrage leveren aan het schoolfeest? Stuur dan een mail naar OR@radboudkindcentrum.nl. Echt alle hulp is welkom.

Tot ziens op vrijdag 30 augustus van 17:00 tot 20:00 uur!