Schoolkoor "De koele kikkers van de Radboud"

ingevoerd op 23-02-2017

Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan biedt Martine Smit een koorcursus aan voor kinderen van de St Radboudschool. Martine Smit komt uit Heiloo, haar drie dochters hebben ook op de Radboud gezeten en ze heeft jaren het kinderkoor “De koele kikkers” geleid. Ze houdt enorm van zingen en wil het plezier in zingen graag meegeven aan kinderen. Ons jubileumjaar is een mooie gelegenheid om het onze kinderen aan te bieden: een speciaal koor voor het 50-jarig jubileum: “De koele kikkers van de Radboud”. Op tien donderdagen zullen er verschillende liedjes rondom het thema “Feest” worden ingestudeerd. Het koor zal op het eindfeest een optreden verzorgen. Er wordt geoefend op de volgende donderdagen: 13 en 20 april, 11 en 18 mei, 1, 8, 15, 22 en 29 juni en 6 juli. Als uw kind wil meedoen in dit koor, kunt u uw kind opgeven op woensdag 5 april 2017 vanaf 11.45 uur in de bibliotheek van school bij Martine Smit. De kosten bedragen 25 euro (deze kunt u bij inschrijving meteen betalen). De kinderen worden verdeeld in twee groepen (groep 1 t/m 3 en groep 4 t/m 8). Het koor start meteen uit school. De kinderen drinken eerst wat (zelf meenemen) en zal tot ongeveer 16.00 uur duren.